Sunday, May 9, 2010

love cooking

arini baru aku perasan sebenarnye aku suke memasak..hahaha..
thanx to mak sbb dulu die selalu sruh aku masak
and skang ni da teror ah gak..
kirenye preparation utk kawen tu da ade la..
wah3..dan dan..calon pun lom ade ag ni..
antara resipi yang aku da teror dari biase is..
kalau lauk..confirm la kari..dah tu asam peda,lemak cili api,sambal tumis,paprik..ape lg ea??
klu goreng2..standard ah nasi goreng,mi goreng,mi hailam,kuey teow kung fu and sebagainya la..
bila da semakin dewasa ni aku rase ni seme kepentingan yang aku patut ade..
extra knowledge..bile da msak ni..kite leh manage time jugak..
dalam time masak tu,banyak keje leh wat cm basoh bju,kemas bilik n papela yg nak d wat..
n yg pling pntg time layan FB..da abis2 coment,mknn pon da siap..
tinggal belasah jek..
hahhahaa...nak tunjuk gambar hasil resipi aku xupload ag kat laptop ni..
nantila yek kwn2..
selamat makan..=D

No comments:

Post a Comment