Tuesday, May 18, 2010

hey everyone..
arini aku baru dapat line internet kt uma..
dapatla aku postkan pape yang patut kt sini..
actually,aku xde dlm mood yang baik..
hurm..u know what..
mmg betul bila orang cakap cinta perlukan pengorbanan..
aku da dapat rasakannya..
mende ni tejadi bile aku tepakse lupakan si die untuk kebahagiannye..
tak atau cmne nak cakap..
aku xpenah syg org sampai ke tahap ni tapi skang aku kne stop sbb nak die dpt yg tebaik utk drinye..
cmne bile kite da putus dgn org tu n xnak org tu tp dlm mse yg same xnk lepaskan die??
tu yg tejadi pd aku..die da lepaskan aku..
xmahu kan aku lagi tp xnak lepaskan aku..
keep updating his new story..
adoi..bosan tp aku happy bile tau pasal die..
tp ape yg aku wat skang is putoskan hubungan dengan die..
xnak tau pape psal die sbb xmo ade harapan ag da..
i love him more than everything..
tp nak die tau yang i leave him for the best for his life..
moge die jmpe org yang lebey menyayangi n mencitai die sepenoh atinye..='(

1 comment:

  1. meleleh air mate i bace sume tu. Serius sukarnya nk buat ape yg u tgh buat...melepaskan die untuk kebahagian org yg kita syang....sakit,terluka,mcm2 rase ade...i'll hope be strong babe....i noe u cn hnddle sume ni....kmi kwn2, keluarga sentiasa bersama2 u....sopport u k...

    ReplyDelete